Decathlon

Decathlon ile çalışmaya başladığımız ilk günden beri ana hedefimiz belliydi: İnsanların sporu keşfetmelerini sağlamak ve bu yolla Decathlon’u hayatlarının bir parçası yapmak. Sadece sporu seven ve düzenli olarak yapan kişileri hedeflemedik, aynı zamanda yepyeni bir kitleyi favori sporlarını keşfetmek için Decathlon’a davet etmek öncelikli amaçlarımızdan oldu.

Mağaza Açılış Görseli

Decathlon, Türkiye’de hızla büyümekte olan bir şirket ve sadece 2016’da 6 yeni mağaza açtılar. Mağaza açılışlarını duyururken, Decathlon’un 50 farklı sporu tek bir çatı altına sığdıran ve bu çatı altında çok çeşitli spor deneyimleri sunan yapısını göz önüne aldık.
ws_2016_presentation_retail.018
Her sporcunun bir varış noktası vardır ancak bu her zaman bitiş çizgisi değildir. Bazen aileyle doğa yürüyüşünde geçirilen keyifli bir günün sonudur, bazen 91. dakikadır, bazense gerçekten bitiş noktasında göğüslenen kurdeledir.
Decathlon’un her yeni açılan mağazadan bütün bir şehre yayılan bu dinamik enerjisinin hakkını veren bir görsel hazırlamak öncelikli hedefimizdi.
 
Decathlon’un sporları bir araya getirdiği gibi, biz de Decathlon’da sporcuları bir araya getiren bir görsel oluşturduk. Görselde yer alan sporlar snowboard’dan, biniciliğe kadar çeşitlenirken, çocuktan yetişkine tüm müşteri temsil edildi.
Slogansa Decathlon’u “Sporcunun Varış Noktası” olarak tanımlıyor ve yeni mağazaya akın akın gelen sporculara eşlik ediyordu.

Yaz Kampanyası

Yaz geldiğinde spor yapmak kolaylaşır ve çok daha keyifli olur. Kışın evde ve koltukta geçirilen saatler, yerini aile boyu yürüyüş ve kamp maceralarına, denizde yüzerek geçirilen günlere bırakılır. Aslında herkes biraz sporcu olur ve sporun ne kadar mutluluk verdiğini hatırlar.
 
Decathlon’un yaz kampanyasında yaz mevsiminin bu güzel taraflarına odaklandık. Decathlon’un ana amacı olan herkese seslenebilmek yine önceliğimizdi. Dolayısıyla kısa bir süre önce popüler olmuş Internet meme’i “Be Like Bill”in formatını, iç açıcı şık ve profesyonel görsellerle bir araya getirdik. Bu format bize son derece keyifli bir hashtag sundu: #yazgibiolun
 
2_summeropeco_loop
 
Kampanyanın iki ana ürünü çadır ve deniz maskesi olduğu için, iki ana görselimiz de kampçılık ve yüzme üzerine metinlerle hazırlandı:

Yazın kampa gidilir.

Yazı herkes sever.

#yazgibiolun

 

Yazın denize gidilir.

Yazı herkes sever.

#yazgibiolun
 

Böylece yaklaşmakta olan yazın heyecanını körüklerken, Decathlon ürünlerinin yazın geçirilen keyifli zamanlara kattığı değeri vurgulamış olduk.

Kampanya kapsamında mağaza içi görsel tasarımı ve üretimi, outdoor tasarımı ve üretimi, sosyal medya görselleri ve ilanları, emailing, site bannerleri ve remarketing HTML bannerleri yapıldı.
 

 

Plaj Kampanyası

Yaz opecosunun devamı plaj giyimine ve plajda geçirilen spor dolu anlara odaklanan plaj opecosuyla geldi.

Herkese hitap eden marka sesine uygun biçimde, sıkça kullanılan bir deyiş olan “Su çok güzel, gelsene”den ilham alarak, “Plajda spor çok güzel, gelsene” sloganını oluşturduk.

 

ws_2016_presentation_retail.014 ws_2016_presentation_retail.015 ws_2016_presentation_retail.016

Decathlon’un yenilikçi ürünlerinden olan mobil gölgeliklerin iletişimi için slogan “Plajda gölge çok güzel, gelsene” şeklinde uyarlandı.

Mesaja Decathlon’un rengarenk yaz ürünleri ve iç açıcı plaj görselleri eşlik etti.

Kampanya kapsamında emailing, sosyal medya görselleri ve ilanları, site bannerleri ve remarketing bannerleri hazırlandı.

 

Diğer İşler

ws_2016_presentation_retail.020 ws_2016_presentation_retail.023 ws_2016_presentation_retail.021 ws_2016_presentation_retail.024

Diğer Projelerimiz